کابینت آشپزخانه mdf
نوشته شده توسط : هانی

کابینت آشپزخانه mdf

کابینت آشپزخانه mdf می تواند جلوه ای فوق العاده به منزل شما ببخشد. در ادامه درباره ویژگی های کابینت آشپزخانه mdf بیشتر توضیح خواهیم داد.

کابینت آشپزخانه mdf

بیش از یک دهه است که کابینت آشپزخانه mdf جایگزین کابینت هایی از جنس فلز شده و زیبایی و جلوه ی فوق العاده ای به منازل بخشیده است. فاکتور های مختلفی در طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه نقش دارند که در ادامه درباره آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه mdf به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به منظور طراحی و ساخت کابینت باید ابتدا ابعاد آشپزخانه را در نظر گرفت به طوری که بتوان از حداقل فضاهای موجود نیز به طور کامل بهره برد.

 

 پس در گام اول باید به طراحی کار توجه داشت. سپس نوبت به انتخاب رنگ می رسد، به این نکته توجه نمایید که چنانچه نور آشپزخانه ی شما کافی نیست،  mdf با رنگ روشن را انتخاب نمایید تا فضای آشپزخانه شما را بزرگ تر جلوه دهد.

 

 مدل کابینت آشپزخانه ی شما با توجه به ابعاد و فضای قابل دسترس انتخاب خواهد شد. تعداد کابینت های هوایی و زمینی، سوپر مارکت (بخشی که محل قرار گرفتن مواد غذایی خشک در آشپزخانه می باشد) و mdf همگی وابسته به ابعاد آشپزخانه شما می باشد. ام دی اف ها، مدل های مختلفی دارند که در ذیل به برخی از آن ها اشاره شده است:

  1. مدل هایگلاس
  2. ام دی اف مدل ملامینه
  3. ام دی اف خام

که از این میان، مدل هایگلاس با طرحی براق و درخشنده قیمت بالاتری را نسبت به سایر انواع مدل ها را به خود اختصاص می دهد. به منظور راهنمای خرید کابینت آشپزخانه mdf حتما با یک متخصص در کار کابینت سازی مشورت نمایید یا به سایت های معتبر مراجعه کنید تا شما را در جهت انتخابی صحیح راهنمایی کنند.

آیا می توان به صورت اینترنتی کابینت آشپزخانه mdf را خریداری کرد؟

بسیاری از نمایشگاه ها و یا فروشگاه های مرتبط با کار های چوبی و کابینت از وبسایت خود به منظور معرفی هر چه بیشتر نمونه کارهای خود استفاده می کنند. 

خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه mdf به این صورت است که شما با مشاهده نمونه کارهای متفاوت شرکت و برند مورد نظر خود می توانید راحت تر انتخاب کرده و تصمیم گیری نمایید. چرا که علاوه بر نمونه کار، با راهنمایی های لازم درباره خرید کابینت آشپزخانه mdf، رنگ ها، مدل های مختلف mdf و … بیشتر آشنا خواهید شد. تصویر 2

چرا کابینت های mdf را انتخاب می کنیم؟

از ویژگی های ام دی اف می توان به تنوع آن اشاره کرد و از همه مهم تر میزان مقاومت آن می باشد که باعث شده تا طرفداران بسیاری داشته باشد. اما دقت داشته باشید که با وجود مقاومت بالای ام دی اف، در صورتی که بدون عایق کاری های لازم، مدام در معرض مستقیم رطوبت قرار بگیرد، دچار آسیب خواهد شد و ممکن است زیبایی خود را از دست دهد. 

سوالی که ممکن است مطرح شود درباره قیمت کابینت mdf می باشد که در جواب باید گفت قیمت کار بسته به جنس انتخابی ام دی اف، متراژ آشپزخانه و میزان دستمزد سازنده ی کار متغیر خواهد بود. برای مثال ام دی اف ساده حداقل قیمت و هایگلاس حداکثر قیمت ام دی اف را دارا می باشند که قبل از خرید باید به این نکات توجه لازم نمود. در این مقاله تلاش نمودیم تا راهنمایی هر چند مختصر در ارتباط با کابینت های ام دی اف به شما عزیزان ارائه دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: